woensdag 13 november 2013

He has changed my life
 
 
Ik weet niet wat erger is, er niet mee zitten dat het uit is met mijn boyfriend of door hebben dat degene die ik nu op het oog heb z’n ex weer terug wilt. Klinkt allemaal niet zo ernstig maar wel als je je bedenkt dat die nieuwe vlam de éne keer mij wilt en de andere keer de ander. Misschien is het wel zo makkelijk om iets meer over het verleden te vertellen.

Paar jaar geleden zat ik in een relatie die eigenlijk al wel voorbij was alleen geen van beide had de ballen om er ook werkelijk een punt achter te zetten. En toen viel ik dus in love met iemand anders.. om een groot verhaal klein te maken kwam zijn huidige vriendin daar achter en zo spraken we elkaar nooit meer. (hun gingen uit elkaar en ik en mijn boyfriend gingen uit elkaar).

Paar jaar later was ik aan het werk en kwamen we elkaar weer tegen. Midden in mijn verhaal tegen mijn collega stopte ik met praten en keek ik hem verbaasd aan.. Met gigantische twijfel of ik hem zou aanspreken ja of nee heb ik het toch gedaan. Toen der tijd wist ik niet dat die dag mijn leven compleet zou veranderen. Nog geen 1 week later en alles was verwoest. De gevoelens waren er nog altijd en eigenlijk waren ze nog erger dan toen. Aangezien ik geen geheimen wilde voor toen mijn huidige vriend heb ik hem verteld dat ik samen met 2 andere met hem had afgesproken. Nu ik er zo over nadenk.. heb ik dus wel gelogen want ik vertelde niks over mijn gevoelens. Maar dat is logisch toch..? Anyway twee dagen later zag ik hem alweer. Ik word gewoon alweer zenuwachtig als ik aan dat moment denk. Zijn mooie ogen en zijn kuiltjes in zijn wangen laten me weg smelten, alleen de gedachte er bij al.

Jullie kunnen vast al raden hoe het afgelopen is met mijn vriend, in no time zat de relatie er op werd whats app volgegooid met vieze plaatjes en statussen die op mij sloegen en dat terwijl er tussen mij en die vlam nog niks gebeurd is. Nog altijd vraag ik me af of dit terecht was. Wat vinden jullie? Let me know! 
 
Die zelfde avond had ik alweer met die vlam afgesproken want why not? Ik was single, hij was single en we moesten er toch achter zien te komen of dit niet iets betekende. Goed dit was misschien niet helemaal goed aangepakt want voor ik het wist belande ik met hem in bed. Het was een mooie avond/nacht want het leek alsof ik in een film speelde! Zo perfect.. alleen midden in de handeling kreeg ik spijt, waar was ik mee bezig en waarom deed ik mijn ex dit aan. We zijn gestopt en hij kriebelde een beetje op mijn rug, och wat hou ik daarvan. Na nog even samen gelegen te hebben is hij naar huis gegaan en ik kon niet meer helder na denken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten