dinsdag 19 november 2013

Wanneer zijn wij als vrouw zijnde tevreden?

De titel zegt het al.. Wanneer zijn we nou tevreden. Met ons leven, uiterlijk, baan, liefdes leven, school en ga maar door.

Ik zelf ben eigenlijk nooit tevreden met mijn uiterlijk, niet omdat ik mezelf lelijk vind maar omdat ik denk dat alles mooier kan. Smallere neus, smaller gezicht, voller haar, grotere borsten, dikkere billen, minder buikvet en zo kan ik nog wel 2 A4-tjes door gaan. Ik kan je vertellen dat ik over mijn lichaam niks te klagen heb en over mijn gezicht ook niet (klinkt dit arrogant of gezond zelfverzekerd?) Maar door alle Media wil ik toch alles groter. Ik overweeg dan ook een braziliaanse billenlift maar daar moet ik eerst nog wat meer voor sparen. Maar ben ik dan tevreden of sla ik dan compleet door en blijf ik onder het mes gaan.

Niemand verwacht van mij dat ik nogal onzeker kan zijn en eerlijk gezegd ben ik dat ook niet vaak maar soms.. op zo'n regenachtige dag met pluizende krullen, makeup dat is uitgelopen door de regen en een wat te droge huid doordat ik mezelf niet goed heb ingesmeerd vanochtend komt het bij mij ook naar boven. Je voelt de bui misschien al hangen op dit moment voel ik me gewoon lelijk.

Dit zijn woorden die ik in het dagelijkse leven nooit zou gebruiken maar aangezien ik op deze blog compleet undercover ben kan ik mezelf hier erover uiten.

Mijn baan.. Tja ik heb alleen nog een bijbaan, achter de kassa. Hier was ik eerst heel blij mee maar hoe langer ik dit werk doe hoe meer het mijn neus uit komt. Ik heb dan ook echt respect voor de vrouwen die dit full time doen en waarschijnlijk de rest van je leven. Het is zo eentonig en je dag hangt echt af van de klanten. Nee ik zou het niet kunnen. Maar goed het geld moet verdiend worden en het betaald wel goed, dus totdat ik mijn diploma heb zit ik hier nog wel.

Mijn opleiding. Dat past deels bij mij en deels niet, hiermee zal ik jullie niet vervelen want het is eigenlijk vrij saai.

En dan nog niet te spreken over mijn liefdesleven.. degene die mijn vorige berichten heeft gelezen weet dat dat op dit moment niet helemaal van een leien dakje.

Goed eigenlijk ben ik dus over alle bovenstaande punten niet tevreden en de enige die daar verandering in kan brengen ben ik. Ik heb werk aan de winkel..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten