donderdag 28 november 2013

Lips to Kiss, right?
 
Goed, het is uit mijn (ex) vriend, tsja het is kut maar aan de andere kant.. Ik ben jong en ga daar lekker van genieten (tot op een bepaalde hoogte). Voorlopig blijf ik dan ook maar single, ik ga me eerst maar is focussen op mezelf en doelen zien te halen.  Maargoed vanavond zie ik mijn (ex) vlam dus weer.  Nu heb ik jullie niet up to date gehouden door al de chaos in mijn leven, vandaar het volgende:
 
Ik kreeg ruzie met een vriend EN met mijn vlam EN met mijn huidige vriend op dat moment. Fijn toch? Alles in 1 keer. Laat ik die vriend Dean noemen en mijn vlam Justin (of had ik mijn vlam al een naam gegeven?). Dean en Justin waren toen opeens 2 handen op 1 buik geworden, ze waren toen continu samen en 3 keer raden over wie ze het dan hebben? Juist MOI. Alles wat ik naar Justin stuurde, stuurde hij door naar Dean en alles wat ik naar Dean stuurde, stuurde hij naar Justin. Ze zijn allebei 20 maar nog niet echt volwassen vinden jullie niet?
 
Gelukkig is dat alles uitgepraat en wilde ik weer afspreken. Ik heb toch gevoelens voor hem en die gaan niet zomaar weg ookal vind ik hem nu een complete zak.
 
Nu vragen jullie je vast af vanwaar de titel? Sorry ik dwaalde een beetje af. Lips to kiss omdat ik echt een ontzettende drang hebt om te kissen.  En nee dat is niet de reden dat we afspreken vanavond, ik wil het zelfs tegen houden. Of het me lukt is een ander verhaal maar ik vind dit moment niet gepast.
 
Wat denken jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten